Wednesday, April 19, 2006

紫色玫瑰


Tigger 媽媽,這是我上次跟你提及過的紫色玫瑰花啊~
只要$35 便可在花墟買一札十支呢!

3 comments:

忌廉賓 said...

啊! BEAUTIFUL呀! 花墟那裡的花很便宜, 尢其是"賓鈖"的花很美麗.

JELLY媽, 你不擔心貓貓把花吃進肚裹嗎?? 自從有了忌廉賓, 我沒有買真花了, 忌廉爸好一大個藉口不用送花給我.

***千萬不要買百合花啊, 有劇毒 !!

lovelovejelly said...

我有看過一d website 知道有d花同植物是對貓貓有害的就唔買lor~ 但玫瑰花應該ok wor.

我見Tigger 媽媽的家上次都有玫瑰花.

所以你呀忌廉爸都無謂搵excuse 了.

eva said...

好靚啊!!!!!!!!
下次我都要買紫色

玫瑰花ok架
對貓貓黎講無毒
但百合花, 馬蹄蘭就千萬唔好買
好毒的!